VIVIX PENAWAR DAN RAWATAN KANSER

Anda Penghidap Kanser Payudara ? Sedang Mencari Penawar dan Rawatan Alternatif Kanser Payudara Untuk Ahli Keluarga ?

Dah Pernah Buat Kemoterapi & Radioterapi Tetapi Kanser Masih Ada Lagi Malah Menjadi Lebih Teruk. Anda Risau & Takut Nanti Terpaksa Buang Payudara?

 

 

Fakta tentang kanser payudara

Di jangka pada tahun 2020 pesakit kanser akan meningkat kepada 15%. 5 jenis kanser yang menyerang rakyat malaysia antara yang utamanya ialah kanser payudara 14.5%.

Setiap 1 dari 20 orang wanita di malaysia mempunyai risiko menghidap sakit kanser payudara dalam hayat hidup ini bersamaan dengan 700 000 ribu orang.

 MACAMANA NI?

Rasa macam tidak ada harapan lagi? . Astaghfirullah…banyakkan istigfar. Allah akan tolong kita selagi kita usaha.

JANGAN RISAU, TERUSKAN MEMBACA KERANA ANDA DATANG TEPAT MASANYA. RIGHT ON TIME!

Setiap penyakit pasti ada ubatnya!

Sebelum tu.. Mari kita lihat apa mereka  setelah diberi rawatan kanser payudara

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Lihat, sakit barah/kanser payudara insya’ Alah boleh dirawat jika kena dengan caranya. Jom kita ketahui info berkaitan kanser ini dengan mengetahui dahulu anatomy payudara

ANATOMY PAYUDARA WANITA

 

APA ITU KANSER?

Secara normalnya sel tubuh badan manusia akan mati dan diganti dengan sel baru dalam tempoh 120 hari. Sel-sel badan yang normal berkembang, berpecah untuk membuat sel-sel baru, dan mati dengan cara yang teratur. Kebanyakan sel berpecah hanya untuk menggantikan sel rosak, sel mati atau untuk membaiki kecederaan.

 

BAGAIMANA KANSER PAYUDARA BOLEH BERLAKU?

Berlaku apabila sel-sel dalam lobul (kelenjar yang menghasilkan susu) atau saluran
menjadi abnormal dan membahagi tanpa kawalan. Sel-sel yang tidak normal mula menyerang
tisu payudara sekitar dan akhirnya boleh merebak melalui saluran darah dan saluran limfa ke nodus limfa, paru-paru, tulang, otak dan hati.

 

Sel-sel kanser ini juga boleh menyerang (tumbuh di dalam) tisu-tisu yang lain sesuatu yang sel normal tidak boleh lakukan

Sel abnormal ini di panggil sel kanser. Sel ini akan mencari jalan untuk survive dan teruskan hidup (sel kanser ini tidak boleh hidup dengan kelompok selnya sahaja). Akhirnya sel ini akan menyerap nutrient dari organ badan dengan membuat saluran kapilari (saluran untuk sedut nutrient). Sel-sel kanser ini akan berkembang dan tersebar ke organ badan yang lain melalui saluran darah dan limpa.

Kanser payudara boleh dibahagikan kepada dua bentuk: 

  1. Kanser tidak invasif:  Sel-sel kanser hanya tertumpu di kawasan asalnya.
  2. Kanser invasif: Sel-sel kanser tersebut telah merebak ke tisu-tisu di sekeliling payudara

Setiap orang ada sel kanser dalam badan. Sel kanser ini tidak kelihatan dalam ujian atau pemeriksaan piawai sehinggalah mereka telah berganda ke beberapa juta.

Analogi mudah untuk faham sel kanser

Sel Kanser ini diibaratkan seperti pokok duit-duit. Pokok duit-duit akan menumpang pokok-pokok besar. Pokok duit-duit ini mempunyai akar yang akan menjalar ke pokok besar seperti  bertujuan mengambil kesempatan menyedut nutrient dan survive (terus hidup)

Pokok duit-duit = Sel kanser

Akar pokok duit-duit= Saluran kapilari untuk sedut nutrient

Pokok besar = Organ

 

ANTARA TANDA-TANDA AWAL KANSER PAYUDARA IALAH:

  •  Puting payudara yang bersisik atau dan mengeluarkan cairan. Lelaki juga boleh mendapat kanser payudara, ya! Mereka mengalami satu keadaan yang dipanggil gynecomastia, ada ketulan benigna di kawasan puting.
  • Keluarnya darah atau cairan janggal. Rasa gatal pada permukaan payudara dan juga sekitar puting
  • Perubahan warna dan tekstur kulit. Kulit Nampak kemerahan dan bersisik seperti  kulit limau parut. Putting masuk kedalam dan menjadi merah dan juga bersisik
  • Keradangan dengan luka yang sukar sembuh. Mungkin terasa panas dan membengkak

PERINGKAT BERLAKUNYA KANSER

Kanser akan berlaku dengan proses Karsinogenesis (Proses pembentukan kanser) terjadi dengan 3 peringkat

  1. Permulaan = (meletakkan benih ke dalam tanah)
  1. Promosi = (rumput mula tumbuh)
  1. Perkembangan = (rumput keluar dari kawalan)Sel-sel kanser terus membahagi tanpa kawalan sehingga menjadi ketumbuhan

Untuk peringkat 1 & 2 masih boleh membalikkan semula kanser (reverse) untuk kita mengelak daripada ianya berkembang. Fasa ini masih dalam 1000-2000 sel lagi

Dalam seumur hidup badan manusia ada 6 kali proses kanser akan berlaku. Dalam tempoh ini berlaku kita boleh reversekan (membalikkan daripada kanser ini terus aktif).

Sekiranya kita berjaya untuk reversekan sel kanser maka  tidak ada tanda-tanda yang jelas kelihatan sebab dalam peringkat ini sel bukannya dalam bentuk ketumbuhan.

Tetapi sekiranya kali ke 7 (tidak bernasib baik) anda kita tidak membuat tindakan untuk reversekan proses sel kanser ini berlaku, maka pada waktu ini “nasi sudah menjadi bubur” dan anda akan di serang dengan sel kanser (terus ke peringkat perkembangan)

Sebab itu ramai yang tidak perasan dan nampak tanda-tanda terkenanya kanser terutamnya peringkat pertama.  Sekiranya doktor sahkan anda sudah mengalamai sakit kanser ini sudah berada di tahap perkembagan (sel bermutasi tanpa kawalan)

Tahap  I
Kebiasaannya pada tahap ini, ketumbuhan barah sekitar ukuran sebesar 2 cm ataupun kurang daripadanya. Tahap ini tertumpu pada bahagian payudara sahaja.

Tahap II
Ukuran ketumbuhan pada tahap ini meningkat dari 2cm kepada 5cm. Sasaran sel kanser mula merebak ke tempat bawah ketiak (nodus limfa)

Tahap III
Saiz ketulan barah payudara berukuran 5 cm. Pada peringkat ini, barah payudara sudah melibatkan nodus limfa ketiak, kulit ataupun otot yang terdapat di bawahnya (otot bahagian dada).

Tahap IV
Sel kanser semakin merebak dan menyerang ke bahagian lain . Antara bahagian yang menjadi sasaran serangan barah payudara pada peringkat ini ialah nodus limfa pada leher, paru-paru, hepar ataupun tetulang penghidapnya.

 

MEMPERKENALKAN PRODUK SHAKLEE IAITU VIVIX

Vivix akan membantu menyelesaikan masalah kanser payudara

 

Terdiri Daripada Bahan 100% Semulajadi

Produk Yang Telah Di Patenkan (Tidak Boleh Di Tiru)

Mempunyai Sijil Halal

 Mempunyai Landmark Study (Kajian yang dibuat oleh institusi bebas terhadapt 1,000 orang respondan)

Bahan Yang Di Uji Secara Klinikal ( Terdapat dalam jurnal-jurnal Sains)

Antara kajian saintifik yang membuktikan keberkesanan Vivix (resveratrol) melawan kanser:

 

Apa bahan yang ada pada VIVIX?

MUSCADINE GRAPE

  • Anggur yang ada lebih 1 kromosom
  • Asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi
  • Pyto nutrient yang memberhentikan kimia penyebab kanser
  • Polyphenol & resveratrol
  • Fungsi imun yang lebih tinggi
  • Sifat anti oksidan yang lebih kukuh

PURPLE CARROT

  • Sumber terbaik vitamin A
  • Anthocyanins adalah antioksidan yang kuat dan utama dalam karrot ungu ini
  • Anthocyanins bertindak sebagai anti-oksidan, anti-mikrobial dan anti karsinogen

ELDERBERRY (SAMBUCUS NIGRA)

  • Ada flavonoid mempunyai ciri anti oksidan yang kuat
  • kaya dengan sebatian anthocyanins yang akan memberi kesan kepada anti keradangan
  • kaya vitamin A, B dan C
  • Akan kuatkan sistem imun dan akan mengurangkan stress

POLYGONUM CUSPIDATUM

  • Ada resveratrol (anti penuaan)
  • Resveratrol mempunyai kadar ORAC (Oxygen Radical Absorbtion Capacity Test) yang tinggi

 

VIVIX 10X GANDA LEBIH BERKUASA DARIPADA RESVERATROL

 

BAGAIMANA VIVIX BOLEH MEMBANTU DAN BERTINDAK MELAWAN KANSER PAYUDARA/PROSTAT/USUS?

Resveratrol dalam vivix akan menghalang ketiga-tiga mekanisam pembentukan sel kanser::

  1. Permulaan
  2. Promosi
  3. Perkembangan

Melalui Kesan:

Antioksidan (polyphenol & resveratrol akan meneutralkan radikal bebas sebagai antioksidan pada peringkat permulaan)

Anti-Keradangan (memperbaiki sistem pertahanan badan yang telah rosak disebabkan oleh sel kanser pada peringkat promosi)

Anti-Angiogenik (Putuskan Salur Darah supaya sel kanser tidak dapat nutrient daripada organ sewaktu peringkat perkembangan)

Sel kanser sangat perlukan kapilari darah untuk sedut nutrient dari organ, So Resveratrol akan potong kapilari darah ini, kemudian ketumbuhan sel kanser ini akan mengecut & mati dengan sendiri (apoptosis) di sebabkan tidak dapat lagi bekalan nutrient

Dengan bahasa yang lebih mudah Vivix akan membunuh sel kanser yang ada  pada payudara (Pokok duit-duit yang menumpang pada pokok besar) dan vivix akan menggantikan dengan sel baru yang lebih sihat

 Secara automatiknya organ dalam badan tidak dapat lagi di serang oleh sel kanser

 

APA PERBEZAAN JIKA PENGHIDAP KANSER  MEMBUAT KEPUTUSAN MENERUSKAN RAWATAN RADIOTERAPI/ KEMOTERAPI BERBANDING MENGAMBIL MAKANAN SUPPLEMENT SEPERTI  VIVIX?

 

Kemoterapi/radioterapi

  • Akan membunuh sel kanser dan juga sel normal dalam badan sebab proses kemoterapi tidak dapat nak kenal pasti mana satu sel kanser dan sel normal. Akhirnya proses ini memberi  tempias  sel normal untuk mati sekali
  • Imum sistem akan berkurangan. kesannya badan akan jadi sangat lemah, gambut gugur dan tidak bermaya kerana sel-sel normal juga turut mati

Vivix

SEL KANSER MATI & DAPAT SEL BARU YANG SIHAT

Vivix akan bertindak membunuh sel kanser sahaja tanpa menganggu sel normal dalam badan, malah sel kanser yang mati akan di gantikan dengan sel baru

TENAGA YANG BARU

Sel normal akan dapat nutrient dari vivix supaya tubuh badan pesakit kanser menjadi bertenaga, sihat dan hilang dari tidak bermaya. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga baru dalam sel.

SISTEM IMUN DALAM BADAN

Vivix akan meningkatkan semula sistem imun dalam badan pesakit kanser  sebab itu pesakit kanser boleh meneruskan kehidupan dengan kesihatan yang lebih baik

 

INI BUKAN UBAT & PRODUK AJAIB!

Untuk makluman anda, Vivix ni bukanlah ubat kanser ajaib hari ni guna terus sembuh. Tidak tuan-tuan/puan-puan, ianya bukan begitu. Untuk merawat kanser payudara ni, anda perlu merawatnya dari punca yakni dari perut terutamnya life style dan juga pemakanan harian

 

Berapa lama ye baru nampak kesan consume vivix?

Untuk keberkesanan yang menyeluruh, saya syorkan pengambilan rawatan & penawar kanser payudara sekurang-kurangnya selama 5 bulan ataupun 5 botol.

Botol pertama dan kedua: Vivix akan trigger dan mengenal pasti sel-sel kanser. Kebiasaan pada peringkat permulaan ini berlakunya healing krisis disebabkan badan mempunyai masalah

Botol ketiga: Merawat penyakit kanser yang dihidapi dengan membunuh sel kanser yang ada pada badan

Botol keempat dan kelima: Menstabilkan rawatan, membaiki sel dan menghidupkan sel baru. Imun sistem akan meningkat

Jangan Terkejut Jika………..

Selepas ini keadaan kanser anda berubah, jika anda tiba-tiba  sudah rasa bertenaga dan kecapi hidup yang anda idamkan selepas gunakan Vivix ini

 

JOM HIDUP SIHAT TANPA KANSER  SEKARANG INI!

Sekarang ni, anda telah melihat sendiri bagaimana Vivix dan gaya hidupp sihat membantu pengguna seperti anda SIHAT TANPA KANSER!

Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda?
RM1k? rm10k? rm100k?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai. Jika sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian. Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita.

Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain? Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba formula yang terbukti berkesan ini?

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan  & kebahagian anda serta keluarga anda.

 

  • Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu botol VIVIX ini adalah RM500
  • RM10 untuk kos penghantaran

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM500 sebotol. Bagi saya, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM500 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni.

Masih rasa mahal?

OK saya nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk dapatkan rawatan dan penawar kanser payudara tu? Anda ulang alik ke hospital dan membuat pembedahan atau rawatan kemoterapi/radioterapi adakah pulih penyakit kanser anda tu? Malah Doktor akan berkali-kali menyuruh anda meneruskan rawatan kemoterapi sehingga anda menjadi sangat penat, letih & tidak bermaya. Ada pesakit kami yang menjalani radioterapi sebanyak 33kali. Allahukahbar!!

Cuba kita kira berapa jumlah kos rawatan

Rawatan kemoterapi = RM1,200 per rawatan.

Jika 3 kali menjalani kemoterapi? kos menjadi RM3,600. Malah anda terpaksa melaburkan duit sehingga mencecah RM10,000. Jika rawatan pembedahan paling minimum RM5,000 sekali pembedahan

Tapi kenapa anda sanggup habiskan duit untuk mengambilnya walhal dah tau tak dapat nak hilangkan sakit anda tu? Fikir-fikirkan lah yer..

Fakta menunjukkan hanya 20% peratus sahaja pesakit yang menjalani rawatan kemoterapi/radioterapi berjaya dan dapat di selamatkan.

Anda kata  formula ni masih diragui lagi? 

Nah, anda boleh tengok sendiri apa kata pengguna VIVIX sendiri, ianya bukan rekaan saya tau. 

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Anda masih lagi rasa ragu-ragu?Masih tidak mahu membuat tindakan segera demi menyelamatkan KESIHATAN ANDA

Jika anda merasakan nilai kesihatan anda tidak penting TOLONG JANGAN BELI untuk jadikan penawar dan rawatan kanser payudara

Kami hanya mahu membantu mereka yang betul-betul serius nak ubah nilai kesihatan menjadi lebih baik

Jika anda berminat boleh hubungi saya segera

013 293 0365 ( Pn Nabihah )

Ops,  Tunggu Sekejap. Memandangkan anda mempercayai saya, saya ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini.

Jika anda membuat pembelian dengan MINIMUM 2 BOTOL ke atas, anda akan dapat:

  1. PERCUMA Keahlian Shaklee yang bernilai RM70 (Kena daftar ahli shaklee)
  2. DISKAUN dengan 20% Setiap Botol (JIMAT RM200 untuk 2 botol)
  3. Cash Rebate  (akan masuk ke akaun anda terus)
  4. Cas Penghantaran adalah ditanggung

Jumlah keseluruhan  NILAI PENJIMATAN yang anda akan dapat (RM200+RM10) = RM210

Beli 1 Botol RM500 + RM10 cas hantar = RM510

Beli 2 Botol, Harga Asal RM1,000 (JIMAT RM210) & Percuma Keahlian Shaklee

2 botol boleh tahan 2 bulan (60 hari)   = Anda hanya perlu belanja RM13.30/hari untuk minium nilai kesihatan anda

Tidakkah itu HARGA YANG SANGAT MURAH DAN TAK MASUK AKAL?

Nak dapatkan harga lebih murah  & penjimatan yang lebih banyak? Sila pilih pakej di bawah dan buat tempahan segera!

PAKEJ A PAKEJ B PAKEJ C
Beli 2 Botol Beli 3 Botol Beli 6 Botol
Pos Percuma Pos Percuma Pos Percuma
JIMAT RM200 JIMAT RM300 JIMAT RM600
Rawatan

2 Bulan

Rawatan

3 Bulan

Rawatan

6 Bulan

 

PAKEJ E
Beli 1 Sahaja
Cas Hantar RM10
Tiada Penjimatan
Rawatan 1 Bulan

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan VIVIX Sekarang Juga!

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Nabihah)

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Nabihah)

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Nabihah)

P/S : Anda masih meneruskan pembacaan? tapi masih lagi ragu-ragu?masih belum bertindak?Masih ingatkah impian anda untuk kekal sihat dan dalam masa yang sama tidak mahu kanser payudara menyerang lagi ? Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk hilangkan kanser dengan berkesan. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.

PENAFIAN: Vivix bukanlah ubat yang boleh merawat dan menyembuhkan penyakit. Vivix adalah makanan tambahan untuk membantu kesihatan anda. Segala kekuasaan yang menyembuhkan adalah dengan Izin Allah. Keputusan testimoni juga adalah berbeza-beza mengikut setiap individu.

 

 

Cari Agen/Pengedar Shaklee di Area Anda? –> Senarai Pengedar Shaklee Malaysia

Nak Beli Produk Shaklee Terus  Dari HQ Shaklee –> Beli Shaklee Secara Online