Anda sedang Mencari Ubat, Penawar Alternatif Kanser Payudara Untuk Isteri atau Ahli Keluarga ?Dah pernah buat kemoterapi & radioterapi tetapi kanser MUNCUL KEMBALI lagi malah menjadi lebih teruk. Anda nak buat Rawatan Alternatif & ikhtiar Ubat Penawar Kanser Payudara bagi mengelak buang payudara?Tahukah anda 1 daripada 20 orang wanita di negara Malaysia berisiko mempunyai kanser payudara & di jangka pada tahun 2020 akan meningkat kepada 15%.Maka, anda jangan tersilap langkah untuk memilih Ubat Penawar Kanser Payudara. Anda nak kami bantu kecutkan benjolan kanser payudara dengan Ubat, Penawar & Rawatan Hilangkan Kanser Payudara tanpa muncul kembali. Hubungi cepat dengan Call Segera  011-57711314 (Klik nombor telefon ini untuk hubungi) Atau Whatsapp Segera  011-57711314 (Klik nombor ini untuk wasap)

fakta-statistik-kanser-payudara-di-malaysia.

fakta-statistik-kanser-payudara-di-malaysia.

5 jenis kanser yang menyerang rakyat malaysia antara yang utamanya ialah kanser payudara 14.5%. Betul ke boleh BANTU SIHAT tanpa PEMBEDAHAN  BUANG PAYUDARA? Jangan risau, teruskan membaca kerana anda datang tepat masanya. Right on time. Setiap penyakit pasti ada ubatnya!

akhbar-malaysia-kanser-payudara.

akhbar-malaysia-kanser-payudara.

Jom Lihat Testimoni Kanser Payudara Yang Sudah Sihat 

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

testimoni-kanser-payudara-bengkak-surut-selepas-amal-3-hari-vivix-shaklee

testimoni-kanser-payudara-bengkak-surut-selepas-amal-3-hari-vivix-shaklee

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 testimoni-benjolan-hilang-kanser-payudara-selepas-amal-vivix-shaklee

testimoni-benjolan-hilang-kanser-payudara-selepas-amal-vivix-shaklee

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Lihat, sakit barah/kanser payudara insya’ Allah boleh dibantu sihat jika kena dengan caranya.

Tanda-Tanda Awal Kanser Payudara

Kenapa penting untuk kita tahu tanda-tanda awal kanser payudara ini? sebab kita boleh merawat dan mencari penawar kanser payudara dengan lebih awal.

  1. Terdapat gumpalan pada payudara yang biasanya tidak menyakitkan, tumbuh perlahan-lahan dan boleh mengubah kontur dan saiz payudara
  2. Perubahan pada kulit payudara, satu puting terbalik atau perlepasan puting kesan darah
  3. Kelenjar limfa di ketiak akan membengkak
  4. Bisul di ketiak
  5. Sakit pada tulang abdomen atas berhampiran dada
  6. Sakit pada hati
  7. Sakit kepala yang teruk
  8. Sesak nafas berterusan yang kronik
  9. Payudara mula mengeras,bertakuk, terasa ada ketulan biji, urat mula menimbul, puting sudah tenggelam & terdapat benjolan dalam.
  10. Puting payudara yang bersisik atau dan mengeluarkan cairan.Lelaki juga boleh mendapat kanser payudara, ya! Mereka mengalami satu keadaan yang dipanggil gynecomastia, ada ketulan benigna di kawasan puting.
  11. Keluarnya darah atau cairan janggal. Rasa gatal pada permukaan payudara dan juga sekitar puting
  12. Perubahan warna dan tekstur kulit. Kulit Nampak kemerahan dan bersisik seperti  kulit limau parut. Putting masuk kedalam dan menjadi merah dan juga bersisik
  13. Keradangan dengan luka yang sukar sembuh. Mungkin terasa panas dan membengkak
tanda-tanda-kanser-payudara

tanda-tanda-kanser-payudara

Adakah anda mengalamni tanda-tanda dan juga simptom-simptom kanser payudara seperti di atas? Jika YA bermakna 80% anda sudah boleh terkena kanser payudara. Arggh takutnya…!! Macam mana nak buat ni? adakah breast cancer saya boleh pulih? Ini antara persoalan yang sentiasa membelenggu diri anda kan.Jangan Bersediah dan khuatir lagi sebab saya sedia membantu mengurangkan sakit kanser payudara tanpa pembedahan pada leher, paru-paru, hepar ataupun tetulang penghidapnya.

Apa Itu Kanser?

Secara normalnya sel tubuh badan manusia akan mati dan diganti dengan sel baru dalam tempoh 120 hari. Sel-sel badan yang normal berkembang, berpecah untuk membuat sel-sel baru, dan mati dengan cara yang teratur. Kebanyakan sel berpecah hanya untuk menggantikan sel rosak, sel mati atau untuk membaiki kecederaan.

 Gambar-Sel-kanser-dan-sel-normal

Gambar-Sel-kanser-dan-sel-normal

Bagaimana Kanser Payudara boleh berlaku?

SEL-SEL DI LOBUL (kelenjar yang menghasilkan susu) atau salurah menjadi abnormal dan sel-sel itu membahagi tanpa kawalan. Sel-sel tidak normal ini mula menyerang tisu sekitar payudara dan akhirnya boleh merebak melalui saluran darah dan saluran limfa ke nobus limfa, paru-paru, tulang, otak dan hati

 anatomi-payudara-wanita

anatomi-payudara-wanita

Sel abnormal ini di panggil sel kanser. Sel ini akan mencari jalan untuk survive dan teruskan hidup (sel breast cancer ini tidak boleh hidup dengan kelompok selnya sahaja). Akhirnya sel ini akan menyerap nutrient dari organ badan dengan membuat saluran kapilari (saluran untuk sedut nutrient). Sel-sel kanser payudara ini akan berkembang dan tersebar ke organ badan yang lain melalui saluran darah dan limpa.

Kanser payudara boleh dibahagikan kepada dua bentuk: 

  1. Kanser tidak invasif:  Sel-sel kanser hanya tertumpu di kawasan asalnya.
  2. Kanser invasif: Sel-sel kanser tersebut telah merebak ke tisu-tisu di sekeliling payudara

Tahukah Anda, Setiap Dari Badan Kita Ada Kanser?

Tahukah Anda? Setiap dari kita  ada sel kanser dalam badan. Sel kanser ini akan aktif bila IMUN badan rendah dan sel badan tidak sihat. Sel kanser ini tidak kelihatan dalam ujian atau pemeriksaan piawai sehinggalah mereka telah berganda ke beberapa juta pada masa itu Doktor telah mengesahkan KANSER WUJUD DALAM BADAN DAN BERADA DI TAHAP BERAPA. Saya beri analogi mudah untuk faham bagaimana sel kanser hidup dalam badan terutamanya breast cancer

Analogi Mudah Nak Faham Sel Kanser

Sel Kanser ini diibaratkan seperti pokok duit-duit. Pokok duit-duit akan menumpang pokok-pokok besar. Pokok duit-duit ini mempunyai akar yang akan menjalar ke pokok besar seperti  bertujuan mengambil kesempatan menyedut nutrient dan survive (terus hidup)

analogi-sel-kanser-payudara-dengan-pokok-duit-duit.

analogi-sel-kanser-payudara-dengan-pokok-duit-duit.

  • Pokok duit-duit = Sel kanser
  • Akar pokok duit-duit= Saluran kapilari untuk sedut nutrient
  • Pokok besar = Organ

Peringkat Berlakunya Kanser

Kanser akan berlaku dengan proses Karsinogenesis (Proses pembentukan kanser) terjadi dengan 3 peringkat

Permulaan/Initiation = (meletakkan benih ke dalam tanah)

Promosi/Promotion = (rumput mula tumbuh)

Perkembangan/Progression = (rumput keluar dari kawalan) Sel-sel kanser terus membahagi tanpa kawalan sehingga menjadi ketumbuhan

 proses-carcinogenesis-sel-kanser.

proses-carcinogenesis-sel-kanser.

Untuk peringkat 1 & 2 masih boleh membalikkan semula kanser (reverse) untuk kita mengelak daripada ianya berkembang. Fasa ini masih dalam 1000-2000 sel lagi. Dalam seumur hidup badan manusia ada 6 kali proses kanser akan berlaku. Dalam tempoh ini berlaku kita boleh reversekan (membalikkan daripada kanser ini terus aktif). Sekiranya kita berjaya untuk reversekan sel kanser maka  tidak ada tanda-tanda yang jelas kelihatan sebab dalam peringkat ini sel bukannya dalam bentuk ketumbuhan.

HATI-HATI!!!!

Sekiranya kali ke-7 (tidak bernasib baik) anda kita tidak membuat tindakan untuk reversekan proses sel kanser ini berlaku, maka pada waktu ini “nasi sudah menjadi bubur” dan anda akan di serang dengan sel kanser (terus ke peringkat perkembangan). Sebab itu ramai yang tidak perasan dan nampak tanda-tanda terkenanya kanser  payudara terutamnya peringkat pertama.  Sekiranya doktor sahkan anda sudah mengalamai sakit kanser ini sudah berada di tahap perkembagan (sel bermutasi tanpa kawalan)

Peringkat-Peringkat Barah Payudara

  • Tahap  I
    Kebiasaannya pada tahap ini, ketumbuhan barah sekitar ukuran sebesar 2 cm ataupun kurang daripadanya. Tahap ini tertumpu pada bahagian payudara sahaja.
  • Tahap II
    Ukuran ketumbuhan pada tahap ini meningkat dari 2cm kepada 5cm. Sasaran sel kanser mula merebak ke tempat bawah ketiak (nodus limfa)
  • Tahap III
    Saiz ketulan barah payudara berukuran 5 cm. Pada peringkat ini, barah payudara sudah melibatkan nodus limfa ketiak, kulit ataupun otot yang terdapat di bawahnya (otot bahagian dada).
  • Tahap IV
    Sel kanser semakin merebak dan menyerang ke bahagian lain . Antara bahagian yang menjadi sasaran serangan barah payudara pada peringkat ini ialah nodus limfa
peringkat-kanser-payudara

peringkat-kanser-payudara

Kanser Payudara Boleh Menyerang Lelaki

Selama ini kita selalu ingat yang kanser payudara ini hanta berlaku kepada wanita sahaja, rupanya tidak. Kanser payudara juga boleh menyerang lalaki tau. Ini lebih bahaya kerana kurang kesedaran & kes kanser payudara lelaki semakin meningkat setiap tahun. Majoriti lelaki yang mempunyai kanser payudara lingkungan umur 50-60 an. Sama seperti wanita, gen kanser BRCA2 memberi kesan kepada lelaki dan meningkatkan risiko kanser paudara. Risiko ini dianggarkan 7.1% apabila umur 70 an.

Implikasi Jika Anda Tidak Bertindak Sekarang

Saya perlu sangat ke ubat & Penawar Kanser Payudara ni? Ya, sudah semestinya sangat memerlukan. Jika anda sudah melalui pembedahan, Saya akan bantu Kanser Payudara tidak berulang kembali & boleh kecut dengan sendiri secara semulajadi, biiznillah. Sudah ramai pengguna seluruh Malaysia yang sudah mencuba dan merasai kesan POSITIF dari ubat, penawar & rawatan alternatif kanser payudara ini. So, ANDA PERLU BERTIDAK SEKARANG! Jika anda sedang mencari Ubat, penawar & Rawatan Barah Payudara, Anda perlu baca sampai habis sebelum anda membuat tempahan! Jika anda tidak membuat tindakan sekarang BANYAK IMPLIKASI LAIN antaranya:

  1. Sel-sel kanser  anda akan bermaharajarela & terus merebak ke bahagian lain  
  2. Badan akan rasa sangat tidak bermaya & lemah

Bukan itu sahaja, antara implikasi yang menakutkan ramai wanita sudah berkahwin SUAMI ANDA BOLEH MENCARI ISTERI LAIN disebabkan oleh kesakitan yang anda alami. Jangan Salahkan Suami Anda Jika “Dia” MENCERAIKAN ANDA!! Kerana Anda Sendiri Tidak Mampu Menjaga ASET ANDA

4 Jenis Makanan Semulajadi Yang Boleh Merencatkan Sel Kanser Payudara

Jadi, anda nak tahu bahan semulajadi yang boleh bertindak untuk menyihatkan kanser payudara anda?Terdapat 4 Makanan yang TERBUKTI membantu memperbaiki sakit breast cancer ini  secara semulajadi. Setiap 4 makanan ini mempunyai fungsi yang dapat membantu menyihatkan kembali sel-sel dalam badan

MUSCADINE GRAPE

MUSCADINE-GRAPE-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

MUSCADINE-GRAPE-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

  • Anggur yang ada lebih 1 kromosom
  • Asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi
  • Pyto nutrient yang memberhentikan kimia penyebab kanser
  • Polyphenol & resveratrol
  • Fungsi imun yang lebih tinggi
  • Sifat anti oksidan yang lebih kukuh

PURPLE CARROT

PURPLE-CARRO-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

PURPLE-CARRO-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

  • Sumber terbaik vitamin A
  • Anthocyanins adalah antioksidan yang kuat dan utama dalam karrot ungu ini
  • Anthocyanins bertindak sebagai anti-oksidan dan anti karsinogen

ELDERBERRY (SAMBUCUS NIGRA)

ELDERBERRY-(SAMBUCUS-NIGRA)-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

ELDERBERRY-(SAMBUCUS-NIGRA)-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

  • Ada flavonoid mempunyai ciri anti oksidan yang kuat
  • kaya dengan sebatian anthocyanins yang akan memberi kesan kepada anti keradangan
  • kaya vitamin A, B dan C
  • Akan kuatkan sistem imun dan akan mengurangkan stress pesakit kanser payudara

POLYGONUM CUSPIDATUM

POLYGONUM-CUSPIDATUM-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

POLYGONUM-CUSPIDATUM-ubat-penawar-rawatan-kanser-payudara

  • Ada resveratrol
  • Resveratrol mempunyai kadar ORAC (Oxygen Radical Absorbtion Capacity Test) yang tinggi
  • ORAC ini adalah ukuran dari ilmuan sains menunjukkan resveratrol berada rangking No 1 mempunyai tahap antioksidan yang kuat. Bermaksud mempunyai kadar penyerapan yang cepat & tinggi apabila masuk ke tubuh badan kita
 Ujian-ORAC-Muscadine-Grape

Ujian-ORAC-Muscadine-Grape

Bagaimana Baha-Bahan Semulajadi Ini Boleh Membantu & Bertindak Melawan Sel Kanser Payudara?

Resveratrol akan menghalang ketiga-tiga mekanisam pembentukan sel kanser payudara:

  1. Permulaan
  2. Promosi
  3. Perkembangan

Melalui Kesan:

  • Antioksidan (polyphenol & resveratrol akan meneutralkan radikal bebas sebagai antioksidan pada peringkat permulaan)
  • Anti-Keradangan (memperbaiki sistem pertahanan badan yang telah rosak disebabkan oleh sel kanser pada bahagian payudara di peringkat promosi)
  • Anti-Angiogenik (Putuskan Salur Darah supaya sel kanser tidak dapat nutrient daripada organ sewaktu peringkat perkembangan)

Sel kanser payudara sangat perlukan kapilari darah untuk sedut nutrient dari organ, So Resveratrol akan potong kapilari darah ini, kemudian ketumbuhan sel kanser ini akan mengecut & mati dengan sendiri (apoptosis) di sebabkan tidak dapat lagi bekalan nutrient Dengan bahasa yang lebih mudah bahan-bahan ini akan membunuh sel kanser yang ada  pada payudara (Pokok duit-duit yang menumpang pada pokok besar) dan gabungan kesemua bahan-bahan ini akan menggantikan dengan sel baru yang lebih sihat Secara automatiknya organ dalam badan tidak dapat lagi di serang oleh sel kanser

*ciri-ciri antioksidan adalah sebagai chemopreventive kuat yang boleh mendorong apoptosis (sel tidak normal mati dengan sendiri) dalam sel-sel kanser

TETAPI Kami faham anda SUKAR nak dapatkan kesemua bahan TERBAIK ini. Kesemua bahan ini SANGAT SUKAR dijumpai. NAMUN ANDA JANGAN RISAU  KESEMUA  BAHAN INI BOLEH DIDAPATI DI DALAM VIVIX

Nah, anda boleh tengok sendiri apa kata pengguna VIVIX sendiri, ianya bukan rekaan saya tau. 

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 testimoni-bebas-kanser-payudara-dengan-vivix

testimoni-bebas-kanser-payudara-dengan-vivix

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

testimoni-kanser-payudara-dengan-vivix-tanpa-bedah

testimoni-kanser-payudara-dengan-vivix-tanpa-bedah

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

testimoni-ubat-kanser-payudara-stage-3-dengan-vivix

testimoni-ubat-kanser-payudara-stage-3-dengan-vivix


Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

testimoni-vivix-ubat-kanser-payudara

testimoni-vivix-ubat-kanser-payudara

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

CIRI-CIRI VIVIX

 kandungan-vivix-penawar-dan-merawat-kanser-payudara-tanpa-bedah

kandungan-vivix-penawar-dan-merawat-kanser-payudara-tanpa-bedah

1) Terdiri Daripada Bahan 100% Semulajadi & TIADA GULA

Vivix-tiada-pewarna-dan-bahan-semulajadi

Vivix-tiada-pewarna-dan-bahan-semulajadi

2) Produk Yang Telah Di Patenkan (Tidak Boleh Di Tiru)

Vivix-shaklee-produk-sudah-di-paternkan

Vivix-shaklee-produk-sudah-di-paternkan

3) Mempunyai Sijil Halal 

Sijil-Halal-Shaklee-2016

Sijil-Halal-Shaklee-2016

Sijil-Halal-Shaklee-JAKIM

Sijil-Halal-Shaklee-JAKIM

4) Mempunyai Landmark Study (Kajian yang dibuat oleh institusi bebas terhadapt 1,000 orang respondan)

kajian-klinikal-vivix-penawar-kanser-payudara

kajian-klinikal-vivix-penawar-kanser-payudara

5) Bahan Yang Di Uji Secara Klinikal ( Terdapat dalam jurnal-jurnal Sains)

jurnal-sains-resveratrol-jadi-ubat-kanser.

jurnal-sains-resveratrol-jadi-ubat-kanser.

reserach-cancer- test

reserach-cancer- test

Antara kajian saintifik yang membuktikan keberkesanan Vivix (resveratrol) melawan kanser payudara JURNAL ANTARABANGSA

research-breast-cancer

research-breast-cancer

 

Apa Perbezaan Jika Penghidap Kanser Membuat Keputusan Meneruskan Rawatan Radioterapi/ Kemoterapi Berbanding Mengambil Makanan Semulajadi Supplimen Seperti Vivix?

 Jika Anda Pilih Kemoterapi/ Radioterapi

  • Akan membunuh sel kanser dan juga sel normal dalam badan sebab proses kemoterapi tidak dapat nak kenal pasti mana satu sel kanser dan sel normal. Akhirnya proses ini memberi  tempias  sel normal untuk mati sekali
  • Imum sistem akan berkurangan. kesannya badan akan jadi sangat lemah, gambut gugur dan tidak bermaya kerana sel-sel normal juga turut mati

Jika Anda Pilih Vivix

  • Sel Kanser mati & Sel baru yang sihat. Vivix akan bertindak membunuh sel kanser sahaja tanpa menganggu sel normal dalam badan, malah sel kanser yang mati akan di gantikan dengan sel baru
  • Tenaga yang baruSel normal akan dapat nutrient dari vivix supaya tubuh badan pesakit kanser menjadi bertenaga, sihat dan hilang dari tidak bermaya. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga baru dalam sel.
  • Sistem imun dalam badanVivix akan meningkatkan semula sistem imun dalam badan pesakit kanser  sebab itu pesakit kanser boleh meneruskan kehidupan dengan kesihatan yang lebih baik

INI BUKAN UBAT ATAU  PRODUK AJAIB!

 Harga-Dua-Botol-Vivix-Shaklee-Vivix-Shaklee-Price-Harga-Vivix-Shaklee-Berapa-Harga-Sebotol-Vivix-Shaklee

Harga-Dua-Botol-Vivix-Shaklee-Vivix-Shaklee-Price-Harga-Vivix-Shaklee-Berapa-Harga-Sebotol-Vivix-Shaklee

Untuk makluman anda, Vivix ni bukanlah ubat kanser ajaib hari ni guna terus sembuh. Tidak tuan-tuan/puan-puan, ianya bukan begitu. Untuk sihat kanser payudara ni, anda perlu merawatnya dari punca yakni dari perut terutamnya life style dan juga pemakanan harian serta motivasi yang kuat. Berapa lama ye baru nampak kesan consume VIVIX? Untuk keberkesanan yang menyeluruh, saya syorkan pengambilan ubat kanser payudara sekurang-kurangnya 7-10 botol selama 1 bulan. Fuh!! Banyaknyer nak kene ambil. Ya memang banyak supaya badan anda betul-betul sihat. Jangan Terkejut Jika………..Selepas ini keadaan kanser anda berubah, jika anda tiba-tiba  sudah rasa bertenaga dan kecapi hidup yang anda idamkan selepas gunakan Vivix ini

Call Segera  011-57711314 (Klik nombor telefon ini untuk hubungi) Atau Whatsapp Segera  011-57711314 (Klik nombor ini untuk wasap)

JOM HIDUP SIHAT TANPA KANSER  SEKARANG!!!!! BERTINDAK SEKARANG!!!

Penafian: Ini Bukan Ubat Kanser  tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Anda telah melihat sendiri bagaimana Vivix dan gaya hidupp sihat membantu pengguna seperti anda SIHAT TANPA KANSER!. Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda? RM1k? rm10k? rm100k? Anda masih nak teruskan membuat kemoterapi & pembedahan yang membelanjakan hampir beribu-ribu keseluruhan perbelanjaan?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai. Jika sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian. Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita. Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain? Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba formula yang terbukti berkesan ini?Ok baik, saya nak bagi OFFER SEMPENA BULAN INI SAHAJA. Selepas ini TIADA LAGI HARGA OFFER INI !!!

Anda Masih Rasa Ragu-Ragu..?OK saya nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk dapatkan rawatan dan penawar kanser payudara tu? Anda ulang alik ke hospital dan membuat pembedahan atau rawatan kemoterapi/radioterapi adakah SIHAT penyakit kanser anda tu? Malah Doktor akan berkali-kali menyuruh anda meneruskan rawatan kemoterapi sehingga anda menjadi sangat penat, letih & tidak bermaya. Ada pesakit kami yang menjalani radioterapi sebanyak 33kali. Allahukahbar!! Tapi kenapa anda sanggup habiskan duit untuk mengambilnya walhal dah tau tak dapat nak hilangkan sakit anda tu? Fikir-fikirkan lah yer..

Fakta menunjukkan hanya 20% peratus sahaja pesakit yang menjalani rawatan kemoterapi/radioterapi berjaya dan dapat di selamatkan 80% TIDAK DAPAT DISELAMATKAN. Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan VIVIX  Sekarang Dari Saya!!

Call Segera  011-57711314 (Klik nombor telefon ini untuk hubungi) Atau Whatsapp Segera  011-57711314 (Klik nombor ini untuk wasap)

channel-youtube-pengedar-sah-vivix-shaklee-malaysia

channel-youtube-pengedar-sah-vivix-shaklee-malaysia