VIVIX PENAWAR & RAWATAN SAKIT DARAH TINGGI

ANDA PENGHIDAP DARAH TINGGI? DAH BERTAHUN-TAHUN MAKAN UBAT HOSPITAL TAPI DARAH TINGGI MASIH BELUM PULIH? ANDA SEDANG MENCARI PENAWAR & RAWATAN SAKIT DARAH TINGGI?

Adakah Anda pernah mengalami salah satu simptom-simptom ini?:

  1. Cepat Sakit Kepala

-Kerap sakit kepala disebabkan oleh stress, tension dan cepat marah. Tekanan darah boleh melonjak sehingga 180/110 mmHg.

-Bacaan tekanan darah anda sistolik melebihi 140mmhg & distolik melebihi 90 mmgh?

  1. Stress & Cepat Marah

– Cepat tension & stress dengan pekerjaan. Tidak dapat mengawal emosi bila berhadapan dengan masalah.

  1. Pendarahan di Hidung

-Seringkali terjadi, jika anda kerap berdarah di hidung adalah antara tanda-tanda awal tekanan darah tinggi.

  1. Kesukaran Untuk Tidur

Ini adalah antara gejala yang sering terjadi ataupun simptom yang ketara kepada mereka yang mengidap penyakit darah tinggi iaitu kesukaran untuk tidur. Ataupun kegelisahan untuk tidur adalah antara tanda-tanda awal penyakit darah tinggi.

  1. Obesiti

Kenaikkan berat badan yang berlebihan. BMI (Basal Metabolic Rate) yang melebihi 25 serta perut buncit selain ukuran pinggang yang melebihi 40 inci untuk lelaki, melebihi 35 inci untuk perempuan, diabetes, darah tinggi, HDL kolesterol (kolesterol baik) yang rendah dan triglyceride yang tinggi

Jika anda seringkali mengalami masalah di atas, maka anda dalam keadaan yang tidak sihat. Risiko bagi penghidap sakit darah tinggi, jika tidak dirawat dengan segera akan mengundang sakit yang lebih kronik

Abis Macam Mana ni?

Jangan risau..teruskan membaca entry ini kerana anda datang tepat pada masanya

Sebelum itu jom baca apa feedback mereka yang telah sihat setelah diberikan rawatan oleh saya

Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah

 

Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah

 

Alhamdulillah dengan izin Allah ramai pesakit-pesat darah tinggi sembuh. insya’ Allah boleh dirawat jika kena caranya.  Saya bukanlah doktor namun saya berpengalaman dalam merawat  orang pesakit darah tinggi. Saya hanya berusaha untuk membantu dan selebihnya segala kesembuhan hanya dari Allah. Ini hanya ikhtiar untuk menjadi penawar bagi sakit darah tinggi

 

 

Bagaimana Penyakit Darah Tinggi?

Penyakit darah tinggi ialah apabila tekanan darah ke atas dinding arteri berlebihan. Tekanan darah tinggi yang tidak terkawal boleh menyebabkan berbagai masalah kesihatan, termasuk masalah jantung dan strok.

Tekanan darah ditentukan oleh jumlah darah yang di pam oleh jantung dan jumlah rintangan arteri disebabkan arteri yang semakin sempit. Semakin banyak darah dipam dan semakin sempit arteri, semakin tinggilah tekanan darah seseorang.

Antara  punca lain yang menyebabkan ateri menjadi sempat ialah LDL (Low Density Lipoprotein) atau kita panggil sebagai kolestrol jahat. Jika kita banyak makan makanan yang berkolestrol tinggi maka ateri kita/ saluran darah akan mula mengeras dan membentuk plak-plak kolestrol. Plak-plak inilah yang menghalang kelancaran darah dalam ateri

Tekanan Darah

Diukur dari dua bacaan iaitu ketika jantung mengepam (sistolic), bacaan atas dan ketika jantung berehat (diastolic) bacaan bawah.

Darah tinggi bermakna apabila bacaan tekanan darah BP menunjukkan bacaan sistolik 140mm hg atau lebih & bacaan distolik 90mm hg atau lebih

Apa Faktor Penyebab terjadinya darah tinggi

  1. Sering tertekan atau cemas
  2. Minum alcohol terlalu banyak
  3. Mengambil terlalu banyak garam dalam diet
  4. Keluarga mempunyai kes tekanan darah tinggi
  5. Menghidap diabetes
  6. Merokok

APA RISIKO KOMPLIKASI JIKA TEKANAN DARAH TIDAK DIRAWAT DENGAN SEGERA!

  • Tekanan darah yang berlebihan boleh merosakkan pembuluh darah besar dan juga yang kecil. Contoh kerosakan pembuluh darah yang besar adalah seperti strok dan serangan jantung dan contoh kerosakan pembuluh darah yang kecil ialah kegagalan buah pinggang dan gangguan penglihatan disebabkan kerosakan mata.
  • Satu lagi komplikasi ialah ‘atrial fibrillation’ atau degupan jantung yang tidak stabil. Ini menyebabkan pesakit merasa berdebar-debar dan kadang-kala pening dan sesak nafas.
  • Darah tinggi juga menyebabkan jantung membengkak dan boleh berlarutan hingga ke peringkat lemah jantung.
  • Satu lagi komplikasi ialah bengkak di saluran aorta (aneurisme). Aneurisme ini kadangkala terkoyak atau bocor dan berlaku pendarahan yang banyak. Komplikasi ini kerap menyebabkan pesakit maut

FAKTA TENTANG SAKIT DARAH TINGGI

4.8 Juta Penduduk Malaysia Hidap Penyakit Darah Tinggi. Statistik menunjukkan lebih separuh rakyat Malaysia berusia 40 tahun ke atas berisiko menjelang 2025

Manakala menurut kajian tinjauan kebangsaan kesihatan & morbiti pada tahun 2015, 30% daripada populasi rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas mempunyai tekanan darah tinggi

Menurut DATUK DR. NOR IZHAM AZIZ (Pakar Perunding Perubatan dan Kardiologi Hospital Pakar Putra Melaka), TEKANAN darah tinggi (hipertensi) kadang-kala digelar “pembunuh senyap” kerana tidak menunjukkan apa-apa simptom pada peringkat awal tetapi menyebabkan bilangan kematian yang tinggi di kalangan penduduk negara ini dan juga di seluruh dunia.

ADAKAH ANDA SELAMA-LAMANYA NAK BERGANTUNG KEPADA UBAT HOSPITAL SAHAJA?TAHUKAH ANDA JIKA TERLALU BANYAK MAKAN UBAT-UBAT HOSPITAL AKAN MEROSAKKA BUAH PINGGANG?

ADAKAH ANDA SUDAH MENCARI RAWATAN ALTERNATIF BAGI SAKIT DARAH TINGGI?

Cara merawat sakit darah tinggi :

  1. Kurangkan pengambilan garam
  2. Kurangkan berat badan yang berlebihan menerusi diet
  3. Mengurangkan pengambilan gula/karbohidrat, lemak dan makanan berkalori tinggi
  4. Banyakkan bersenam
  5. Hentikan tabiat merokok

 

 Cara yang paling terbaik merawat sakit darah tinggi adalah dengan mengubah tabiat makanan dan pengambilan supplimen. Supplimen yang boleh membantu menjadi penawar darah tinggi ini ialah supplimen shaklee

 

MEMPEREKNALKAN VIVIX & OMEGA GUARD SHAKLEE SEBAGAI PENAWAR DARAH TINGGI ANDA

Tahukah anda Vivix & Omega Guard Shaklee boleh membantu menjadi penawar sakit darah tinggi anda. Apa yang istimewa sangat Vivix ni? Jom kita baca..

  • Terdiri Daripada Bahan 100% Semulajadi (tiada bahan pewarna, pemanis tiruan)
  • Supplimen shaklee dikeluarkan & diedarkan oleh syarikat shaklee sendiri. Ini bermaksud mempunyai kilang tersendiri. Sebab itu shaklee mementingkan kualiti.
  • Produk Yang Telah Di Patenkan (Tidak Boleh Di Tiru)
  • Mempunyai Sijil Halal
  •  Mempunyai Landmark Study (Kajian yang dibuat oleh institusi bebas terhadapt 1,000 orang respondan). Ini bukan produk “cap ayam”. Setiap bahan-bahan diuji di makmal sains & di buat ujian terlebih dahulu sebelum di release pada pasaran
  • Bahan Yang Di Uji Secara Klinikal (Terdapat dalam jurnal-jurnal Sains). Syarikat Shaklee telah melaburkan lebih daripada 250juta USD dalam ujian klinikal, penyelidikan & pembangunan

MANFAAT VIVIX

Terdiri 4 bahan utama yang mampu menjadi penawar pesakit darah tinggi

1. Muscadine Grape

💖 Anggur Muscadine dan juga Purple Carrot juga mengandungi tinggi antioksidant dan bioflavonoid membantu proses pembersihan salur darah yang tersumbat

2. Purple Carrot

💖 Ada anthocyanins yang memberi kesan kepada saluran darah, platlet, lipoprotein yang berkebolehan untuk mengurangkan risiko penyakit koronori jantung

3. Elderberry Sambucus Nigra

💖 Dapat merendahkan tahap kolestrol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL, Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular

💖 Eldeberry mampu memberikan perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, sakit jantung dan strok. Bahan ini mampu meleraikan ketegangan & stress dalam minda kita

4. Polygonum cuspidatum

💖 Mempunyai resveratrol yang mampu untuk merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah & mengurangkan berat badan

💖Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah.

💖 Resveratrol untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan hypertension berlaku.

  •  Tekanan darah tinggi berkait rapat dengan kolesterol tinggi. Ia menyumbat dinding arteri dengan lemak lemak tepu. Jadi bentuk arteri menjadi tidak normal dan laluan darah tidak berlaku dengan baik.
  • Bayangkan jika longkang rumah kita penuh dengan sampah sarap, maka perjalanan air akan menjadi tersekat-sekat. Kadang kadang perlu pressure diri supaya dapat lalu. Dalam vivix ada Polyganum yang fungsinya khusus untuk pembersihan kolesterol.

Kandungan dalam vivix iaitu  anggur muscadine mempunyai level Oxygen Radical Absorbance Capacity Test ORAC (Ujian kadar penyerapan dalam badan)  yang paling tertinggi iaitu No 1. Kandungan dalam vivix sangat berkualiti dan kesannya bila kita minum sangat cepat.

“Ada testimoni customer kami, selepas consume 1 sudu sahaja vivix tekanan darah tinggi terus turun”

MANFAAT OMEGA GUARD

– Minyak ikan terbaik di dunia yang di ekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan Negara jepun

– 3 kali ganda lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan

💖Mencegah penyakit darah & strok

💖 DHA & EPA dalam omega boleh menentang thrombosis tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah. Ini menjadikan ianya mampu membantu menjadi penawar buat pesakit darah tinggi

💖 Melincirkan saluran darah

💖 Memastikan peredaran darah berlaku dengan lancar

💖 Mengekalkan tekanan darah kembali kepada normal, mengawal tekanan darah pada leher dan juga sakit kepala

💖 Merendahkan kolestrol

💖 Elak pembekuan darah di dalam badan

💖 Membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL

💖 Mengawal masalah obesiti

💖 Mengurangkan penyakit sakit jantung

 

INI BUKAN UBAT & PRODUK AJAIB!

Untuk makluman anda, Vivix ni bukanlah ubat untuk sakit darah tinggi yang terlalu ajaib, hari ni guna terus sembuh. Tidak !

Vivix hanyalah supplimen/makanan tambahan untuk membantu merawat sakit darah tinggi, ini sebagai ikhtiar dan yang paling penting vivix merupakan supplimen yang terbaik sebagai ganti kepada corak pemakanan harian anda hari ini.

Berapa lama ye baru nampak kesan consume vivix?

Untuk keberkesanan yang menyeluruh, saya syorkan pengambilan supplimen vivix sebagai rawatan darah tinggi  sekurang-kurangnya selama 2 bulan ataupun 2 botol.

Botol pertama : Vivix akan trigger di mana masalah yang berlaku dalam badan kita. Kebiasaan pada peringkat permulaan ini berlakunya healing krisis disebabkan badan mempunyai masalah. (bergantung kepada tubuh badan individu)

Botol kedua : Merawat penyakit darah tinggi & melancarkan saluran darah dalam badan.

Jangan Terkejut Jika………..

Selepas ini keadaan darah tinggi anda berubah, & tiba-tiba  anda sudah rasa bertenaga dan kecapi hidup yang anda idamkan selepas gunakan Vivix ini

JOM HIDUP SIHAT TANPA DARAH TINGGI  SEKARANG INI!

Sekarang ni, anda telah melihat sendiri bagaimana Vivix dan gaya hidupp sihat membantu pengguna seperti anda SIHAT TANPA DARAH TINGGI!

Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda?
RM1k? rm10k? rm100k?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai. Jika dikira, bila anda sakit total kos rawatan adalah lebih besar & mahal jika nak dibandingkan dengan kos menjaga kesihatan sebelum sakit.

Jika dah mula sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian. Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita.

Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain? Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba rawatan alternatif yang terbukti berkesan ini?

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan  & kebahagian anda serta keluarga anda.

  • Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu botol VIVIX ini adalah RM500 & Omega RM144
  • RM10 untuk kos penghantaran

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM644 sebotol. Bagi saya, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM644 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni.

Masih rasa mahal?

OK saya nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk dapatkan rawatan dan ubat sakit darah tinggi tu? Masih lagi nak teruskan makan ubat Diuretic , Vasodilator , Alpha Blocker , ACEs Inhibitor ?

bukankah seua ubat-ubat ini dari bahan kimia?dos pengambilan pun sentiasa meningkat? akhirnya boleh membawa kepada sakit buah pinggang?

Tapi kenapa anda sanggup habiskan duit untuk mengambilnya walhal dah tau tak dapat nak hilangkan sakit anda tu? Fikir-fikirkan lah yer..

Anda kata  formula ni masih diragui lagi? 

Nah, anda boleh tengok sendiri apa kata pengguna VIVIX sendiri, ianya bukan rekaan saya tau. 

Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah
Penafian: Ini Bukan Ubat darah tinggi tetapi hanya supplimen (makanan tambahan sahaja). Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu. Walaupun terbukti secara saintifik dapat menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal. Semuanya berlaku hanya dengan izin Allah

Anda masih lagi rasa ragu-ragu?Masih tidak mahu membuat tindakan segera demi menyelamatkan KESIHATAN ANDA

Jika anda merasakan nilai kesihatan anda tidak penting TOLONG JANGAN BELI untuk jadikan penawar dan rawatan sakit darah tinggi anda

Kami hanya mahu membantu mereka yang betul-betul serius nak ubah nilai kesihatan menjadi lebih baik

Jika anda berminat boleh hubungi saya segera

013 293 0365 ( Pn Bihah )

013 293 0365 ( Pn Bihah )

013 293 0365 ( Pn Bihah )

Ops,  Tunggu Sekejap. Memandangkan anda mempercayai saya, saya ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini.

Jika anda membuat pembelian dengan MINIMUM 2 BOTOL ke atas, anda akan dapat:

  1. PERCUMA Keahlian Shaklee yang bernilai RM70 (Kena daftar ahli shaklee)
  2. DISKAUN dengan 20% Setiap Botol Vivix (JIMAT RM200 untuk 2 botol)
  3. Cas Penghantaran adalah ditanggung
  4. Diskaun 1 botol Omega Guard RM24 (Harga Asal RM144)

Jumlah keseluruhan  NILAI PENJIMATAN yang anda akan dapat (RM200+RM10 + RM24) = RM234

Beli 1 Botol Vivix RM500 + Omega RM144 + RM10 cas hantar = RM654

Beli 2 Botol Vivix , Harga Asal RM1,000 (JIMAT RM210) & 1 Botol Omega Harga Asal RM144 (JIMAT RM24) + Percuma Keahlian Shaklee

2 botol Vivix + 1 Botol Omega boleh tahan 2 bulan (60 hari)   = Anda hanya perlu belanja RM15/hari untuk minium nilai kesihatan anda

Tidakkah itu HARGA YANG SANGAT MURAH DAN TAK MASUK AKAL?

Nak dapatkan harga lebih murah  & penjimatan yang lebih banyak? Sila pilih pakej di bawah dan buat tempahan segera!

PAKEJ A

PAKEJ B

Beli 1 Botol Vivix & 1 Botol Omega Beli 2 Botol Vivix & 1 Botol Omega
Pos RM10 Pos Percuma
Tiada Penjimatan

  • Vivix RM500
  • Omega RM144
  • Pos RM10

Total RM654

JIMAT  RM234
Rawatan 1 Bulan Rawatan 2 Bulan

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan VIVIX & OMEGA  Sekarang Juga!

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Bihah)

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Bihah)

HUBUNGI 013-293 0365 (Pn Bihah)

Boleh membuat pembayaran anda ke

MAYBANK  : 1621 9736 7766  atas nama (Muhammad Nawawi Munir)

CIMB BANK : 8602055278 atas nama (najatnawawiventures)

P/S : Anda masih meneruskan pembacaan? tapi masih lagi ragu-ragu?masih belum bertindak?Masih ingatkah impian anda untuk kekal sihat dan dalam masa yang sama tidak mahu sakit darah tinggi menyerang lagi ? Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk hilangkan sakit darah tinggi dengan berkesan. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.

PENAFIAN: Vivix bukanlah ubat yang boleh merawat dan menyembuhkan penyakit darah tinggi. Vivix adalah makanan tambahan untuk membantu kesihatan anda. Segala kekuasaan yang menyembuhkan adalah dengan Izin Allah. Keputusan testimoni juga adalah berbeza-beza mengikut setiap individu.

Cari Agen/Pengedar Shaklee di Area Anda? –> Senarai Pengedar Shaklee Malaysia

Nak Beli Produk Shaklee Terus  Dari HQ Shaklee –> Beli Shaklee Secara Online